آ
-
آب شرب
تحلیل راهبردی هوشمندسازی اندازهگیری مصارف آب شرب با تکیه بر کاربست سوات و فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (مطالعهی موردی: استان همدان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 31-51]
-
آموزشوپرورش
اولویتبندی پیشرانهای بهکارگیری هوش مصنوعی در آموزشوپرورش با استفاده از روش مایرکا (مطالعهی موردی: استان همدان) [دوره 1، شماره 1، 1402]
ب
-
بازاریابی رسانههای اجتماعی
بررسی تاثیر استقرار بازاریابی رسانههای اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری به برند (مطالعهی موردی: بانکهای منتخب شهر زنجان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 53-70]
-
بانکداری
نقش هوشمندی استراتژیک در چابکی سازمان (مطالعه موردی: حوزههای سرپرستی بانکهای شهرستان همدان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 71-85]
ت
-
تاپسیس
اولویتبندی راهبردهای کاهش هزینه با استفاده از روش تاپسیس (مطالعهی موردی: شهرداری همدان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 87-104]
-
تحلیل راهبردی
تحلیل راهبردی هوشمندسازی اندازهگیری مصارف آب شرب با تکیه بر کاربست سوات و فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (مطالعهی موردی: استان همدان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 31-51]
چ
-
چابکی سازمان
نقش هوشمندی استراتژیک در چابکی سازمان (مطالعه موردی: حوزههای سرپرستی بانکهای شهرستان همدان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 71-85]
ذ
-
ذهنیت استراتژیک
ارائهی مدلی از تأثیر هوشمندی استراتژیک بر شهود استراتژیک با نقش میانجی ذهنیت استراتژیک (مطالعهی موردی: واحدهای فعال صنعت مبل شهرستان ملایر) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 11-30]
ر
-
روش مایرکا
اولویتبندی پیشرانهای بهکارگیری هوش مصنوعی در آموزشوپرورش با استفاده از روش مایرکا (مطالعهی موردی: استان همدان) [دوره 1، شماره 1، 1402]
ش
-
شهرداری
اولویتبندی راهبردهای کاهش هزینه با استفاده از روش تاپسیس (مطالعهی موردی: شهرداری همدان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 87-104]
-
شهود استراتژیک
ارائهی مدلی از تأثیر هوشمندی استراتژیک بر شهود استراتژیک با نقش میانجی ذهنیت استراتژیک (مطالعهی موردی: واحدهای فعال صنعت مبل شهرستان ملایر) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 11-30]
ق
-
قصد خرید
بررسی تاثیر استقرار بازاریابی رسانههای اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری به برند (مطالعهی موردی: بانکهای منتخب شهر زنجان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 53-70]
ک
-
کارکرد رسانههای اجتماعی
بررسی تاثیر استقرار بازاریابی رسانههای اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری به برند (مطالعهی موردی: بانکهای منتخب شهر زنجان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 53-70]
-
کاهش هزینه
اولویتبندی راهبردهای کاهش هزینه با استفاده از روش تاپسیس (مطالعهی موردی: شهرداری همدان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 87-104]
و
-
وفاداری به برند
بررسی تاثیر استقرار بازاریابی رسانههای اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری به برند (مطالعهی موردی: بانکهای منتخب شهر زنجان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 53-70]
ه
-
هوش استراتژیک
نقش هوشمندی استراتژیک در چابکی سازمان (مطالعه موردی: حوزههای سرپرستی بانکهای شهرستان همدان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 71-85]
-
هوش مصنوعی
اولویتبندی پیشرانهای بهکارگیری هوش مصنوعی در آموزشوپرورش با استفاده از روش مایرکا (مطالعهی موردی: استان همدان) [دوره 1، شماره 1، 1402]
-
هوشمندسازی
تحلیل راهبردی هوشمندسازی اندازهگیری مصارف آب شرب با تکیه بر کاربست سوات و فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (مطالعهی موردی: استان همدان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 31-51]
-
هوشمندی استراتژیک
ارائهی مدلی از تأثیر هوشمندی استراتژیک بر شهود استراتژیک با نقش میانجی ذهنیت استراتژیک (مطالعهی موردی: واحدهای فعال صنعت مبل شهرستان ملایر) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 11-30]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد